Szkoła Podstawowa nr 18 im. Janusza Kusocińskiego w Kaliszu

Aktualności

W Krainie Sowich Gór

Od 21 do 23 maja uczniowie klas: 3e, 3a, 3d i 3b zwiedzali rejony województwa dolnośląskiego.

Dodano: 2018-05-24

Wycieczkę zaczęliśmy od odkrycia tajemnic trzeciego co do wielkości zamku w Polsce - Zamku Książ. Świat egzotycznych roślin poznaliśmy w położonej w Wałbrzychu Palmiarni. Udaliśmy się również do Zamku Grodno, który jest jednym z najbardziej malowniczo położonych zamków na Śląsku.

Drugiego dnia weszliśmy na najwyższy szczyt Gór Sowich - Wielką Sowę. Późnym popołudniem odwiedziliśmy Sztolnie Walimskie, gdzie poznaliśmy historię kompleksu „RIESE”.

Ostatni dzień naszego wyjazdu rozpoczęliśmy od zwiedzania Podziemnego Miasta Osówka - przeszliśmy trasę historyczną, przepłynęliśmy łodzią desantową i pokonaliśmy chodnik poszukiwaczy skarbów. Udaliśmy się również do największej górskiej twierdzy w Europie - Twierdzy w Srebrnej Górze.

Wyjazd uważamy za udany. Pogoda dopisała i humory również.

Opiekę nad uczniami sprawowały: p. Kamila Juszczak, p. Karina Stróżyk, p. Katarzyna Antczak i p. Agata Błaszczyk.

Galeria zdjęć

Do wakacji zostało: 4 dni

Szkoła Podstawowa nr 18 im. Janusza Kusocińskiego
ul. Podmiejska 9a , 62-800 Kalisz
© 2017-2018 Wszelkie prawa zastrzeżone.